Postanowienia noworoczne

Tuesday, December 30, 2014

Hej wszystkim! Święta już za nami. Mam nadzieję, że  wspaniałe spędziliście ten czas. U mnie było bardzo miło. Miałam okazję zobaczyć czteromiesięczną Zuzię i opiekować się sześciomiesięcznym Ignasiem. Uwielbiam małe dzieci :) Dodatkowo rozmawialiśmy na skype z rodziną, mieszkającą we Włoszech.
Za kilka godzin zacznie się ostatni dzień w roku. Dzień hucznych zabaw, odliczania do północy, życzenia sobię wszystkiego, co najlepsze i wymyślania różnych, często powtarzających się każdego roku postanowień. I właśnie tego będzie dotyczył mój dzisiejszy post.

Moje postanowienia na 2015 rok.
1. Być dobrze zorganizowaną.
Co prawda, od kiedy zaczęłam trzecią klasę gimnazjum jestem zdecydowanie bardziej zorganizowana, jednak ciągle nie jest to wystarczające dla mnie. 

2. Dobrze napisać egzaminy i ukończyć gimnazjum z wyróżnieniem.
Zdecydowanie jedno z najważniejszych postanowień. Bardzo mi na tym zależy. Dlatego też staram się przykładać do nauki. Muszę poprawić się z przyrodniczych, ale i tak nie jest najgorzej ;)

3. Schudnąć.
Takie postanowienie stawia sobie co roku większość dziewczyn, w tym ja. Chcę się dobrze czuć we własnej skórze i nie wstydzić się siebie w krótkich spodenkach. Będę często ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Moją motywacją jest wyjazd do Hiszpanii w wakacje. 

4. Spotkać Misię.
Rzadko spotykane postanowienie, wiem. Misię poznałam przez Internet. Nigdy się jeszcze nie widziałyśmy na żywo, ale bardzo nam na tym zależy. Zrobię wszystko, zeby spędzić z nią chociaż jeden dzień.

5. Zająć się blogiem.
I to tak dokładnie. Ostatnio nieźle zaniedbałam bloga. Postaram się, żeby to więcej się nie powtórzyło. Regularne wpisy, duzo zdjęć. Może nawet zacznę nagrywać jakiś filmiki, kto wie.. :)

6. Ograniczyć korzystanie z Internetu.
Muszę w końcu ustalić sobie, co jest najważniejsze. Tumblr, instagram, facebook, twitter, youtube, snapchat zajmują mi dużą część mojego dnia. Postaram się ograniczyć je do minimum. Ustalę sobię godzinę na korzystanie z nich i sprawdzenie co dzieje się w świecie.

7. Nauczyć się robić dobre zdjecia.
Jako blogerce ta umiejętność bardzo mi się przyda haha Chciałabym poświęcic trochę czasu na taką "naukę". Może zapiszę się na jakiś kurs fotografii.

8. Więcej czytać.
Na regale mam masę książek, a do większości ani razu nie zajrzałam. To się zmieni i mam też nadzieję, że mój zbiór się powiększy o kilka nowych ciekawych tytułów.

9. Iść na koncert idola.
Nie będę wydawać pieniędzy na zbędne rzeczy. W zamian wszystkie moje oszczędności będą trafiać do skarbonki i gdy tylko mój idol ogłosi koncert w Polsce, wyjmę je i kupię bilety.

10. Udekoruję ładnie pokój.
Od maja, czyli od kiedy mam nowy pokój, panuje w nim "artystyczny nieład". Zawsze chciałam mieć taki ładny pokój, w którym dodatki są jednego koloru i wszystko ładnie się komponuję. Będę do tego dążyć.

Na pewno znajdzie się jeszcze wiele mniejszych postanowień, jednak te, wymienione wyżej mają dla mnie największe znaczenie. Takie moje Top 10 haha Mam nadzieję, że gdy za rok zrobię podsumowanie tego wpisu odznaczę wszystkie za zrobione.

A Wy, jakie macie postanowienia i czego oczekujecie od nadchodzącego roku?

Do napisania, Karolina x

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja chciałabym ograniczyć trochę słodycze :)
    Powodzenia!

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. powodzenia w realizowaniu postanowień. Wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    ReplyDelete

Like me on Facebook

Tumblr

Subscribe