Ulubione piosenki

Saturday, January 24, 2015

Hej wszystkim. Przepraszam za tą dłuższą obecność, niestety szkoła, przygotowania do balu (kilka zdjęć na dole) i choroba pokrzyżowały mi trochę plany. Ponieważ zbliża się koniec stycznia chciałabym przedstawić wam moje TOP 15 piosenek, których słucham niemal non-stop w tym miesiącu.

1. Love Life- John Mamann, Kika
2. Marilyn Monroe- Nicki Minaj
3. Wild Hearts- The Fooo Conspiracy
4. Up- Olly Murs, Demi Lovato
5. Slave to the Rhythm- Michael Jackson
6. Ocean- Andreas Moe
7. Lips Are Movin- Meghan Trainor
8. I Hate You, Don't Leave Me- Demi Lovato
9.  Afraid- Dawid Kwiatkowski
10. Kesarenkaat- Robin
11. Waiting for Superman- Daughtry
12. Back To Life- 3OH!3
13. Rain- State Of Drama
14. Night Changes- One Direction
15. Towers- Little Mix

Jak widzicie, nie da się dokładnie określić jaki rodzaj muzyki lubię haha Słucham tego, co mi się spodoba, nie ograniczam się do jednego gatunku. Mam nadzieję, że spodobał wam się ten post i niektóre z tych piosenek. A teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z mojego balu gimnazjalnego :)

Do napisania, Karolina x

You Might Also Like

6 komentarze

  1. moją ulubioną piosenką też jest afraid, fajne zdjęcia z balu, mnie to czeka za rok. Zajrzysz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę, u mnie nie ma czegoś takiego jak bal gimnazjalny :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Lubię niektóre z tych piosenek :D Niestety u mnie w szkole bal gimnazjalny nie jest organizowany.
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jake piękne ozdoby mieliście na balu. ;)

    ReplyDelete
  5. Cześć, masz bardzo ładny blog i ciekawe posty. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco. ;)

    ReplyDelete
  6. Miło czytało się tego posta ♥ Czekam na kolejne!

    U mnie konkurs do wygrania bon do sheinside!
    Mój blog *KLIK*

    ReplyDelete

Like me on Facebook

Tumblr

Subscribe