TMI Tag

Sunday, January 04, 2015

Hej wszystkim! Dziś postanowiłam napisać TMI Tag, może dowiecie się o mnie czegoś więcej. Ponieważ pytań jest dosyć dużo przejdę do nich bez zbędnego pisania. Miłego czytania :)

1.Co masz na sobie? Czarne jeansy z Reserved i bluzę w kwiaty z H&M
2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany? Tak
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie? Nie
4. Ile masz wzrostu? Około 168 cm.
5. Ile ważysz? Szcerze mówiąc to nie wiem, dawno się nie ważyłam haha
6. Jakieś tatuaże? Nie mam ale bardzo chciałabym mieć jakiś mały.
7. Jakiś piercing? Mam przekłute tylko uszy (w lewym 1 dziurka, w prawym- 2)
8. OTP (one true pairing) Ulubiona para filmowa/telewizyjna? Haleb (Hanna + Caleb) z Pretty Little Liars i Stelena (Elena + Stefan) z The Vampire Diaries
9. Ulubiony serial? Nie oglądam ostatnio dużo seriali, ale moje ulubione to Pretty Little Liars, The Vamipre Diaries i My Mad Fat Diary. 
10. Ulubione zespoły? The Fooo Conspiracy, Forever In Your Mind i Cimorelli
11. Coś, czego Ci brakuje? Dłuższych dni. Nie lubię, gdy tak szybko robi się ciemno.
12. Ulubiona piosenka? Na ten moment jest to Masquerade Nicki Minaj.
13. Ile masz lat? 15, rocznikowo 16.
14. Znak zodiaku? Lew.
15. Czego szukasz u partnera? Chciałabym aby był szczery, zabawny i żeby mnie wspierał.
16. Ulubiony cytat? 
"The higher you climb the better the view."
"Nothing is impossible, the word it self says I’m possible."
17. Ulubiony aktor? Nie mam ulubionego aktora, ale ostatnio mam obsesję na punkcie Zaca Efrona. Obejrzałam już chyba wszystkie filmy z nim.
18. Ulubiony kolor? Biały i niebieski.
19. Głośna muzyka czy cicha? Zalezy od mojego nastroju.
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna? Idę gdzieś, gdzie mogłabym być sama. Dziwnie się czuję, kiedy ktoś patrzy na mnie jak np. płaczę.
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic? To zależy. Jeśli biorę sam prysznic to 5-10 minut, a jak myję też włosy to jakieś 20 minut.
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? Z rana jestem wielkim leniem. Wszystko robię powoli i wtedy szykuję sie nawet godzinę. A jak zaśpię to około 20 minut haha
23. Biłaś sie kiedyś z kimś? Jak byłam młodsza, to pewnie tak dla zabawy. A na poważnie to nie.
24.Co Cię kręci, co Ci się podoba u chłopców? Podoba mi się jak są ode mnie wyżsi i mają brązowe oczy. Co nie znaczy, ze tak na pewno będzie wyglądać mój chłopak.
25. Co Ci się nie podoba u chłopców? Gdy są bardzo wulgarni i ciągle chodzą w dresach. 
26. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga? Z ciekawości. Wcześniej miałam blog założony z koleżanką, spodobało mi się pisanie na nim i chciałam zobaczyć czy posiadając własny uda mi się osiągnąć jakiś sukces.
27. Czego sie boisz? Dużych pająków. Małymi się nie przejmuję, ale w okolicy tych większych mnie nie zobaczycie.
28. Kiedy ostatnio płakałaś? Kilka dni temu.
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz? Szczerze to nie wiem, ale prawdopodobnie wczoraj mamie albo tacie.
30. Co oznacza twój blogowy nick? W nazwie mojego bloga nie ma głębszego przekazu. Wzięłam po prostu skrót od mojego imienia i dodałam "-Blog", ale ponieważ "Karola-Blog" było już zajęte, dodałam drugie l.
31. Ostatnia przeczytana książka? "Kamienie na szaniec".
32. Książka, którą aktualnie czytasz? "Alchemik" jako lekturę szkolną i "Szukając Alaski" tak dla siebie.
33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)? "Szpital".
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? Mama.
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms? Przyjaźń.
36. Ulubiona potrawa? Nie mam.
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić? Barcelonę, Los Angeles i Nowy Jork.
38 Ostatnie miejsce, w którym byłaś? U siostry ciotecznej.
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba? Nie.
40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś? Nie pamiętam.
41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził? Nie pamiętam. Jakieś pół roku temu.
42. Ulubiony smak słodki? Uwielbiam wszystko co truskawkowe i malinowe.
43. Na jakich instrumentach grasz? Nie gram na żadnym.
44. Ulubiona część biżuterii? Zdecydowanie bransoletki. Mam ich strasznie dużo i wciąż kupuję nowe.
45. Ostatni uprawiany sport? Nie uprawiałam sportu, ale ćwiczyłam w domu jeśli to się liczy :)
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś? "Horyzont" - Mrozu
47. Ulubiony tekst na podryw? Mam, tylko że jest on po angielsku: "Do you like Mexican? Cause I'm gonna wrap you in my arms and make you my baerrito"
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu? Nie.
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? Z rodzeństwem ciotecznym 
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania? Wszyscy, którzy to czytają i chcą to zrobić ♥

Do napisania, Karolina x

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie mam pojęcia dlaczego, ale uwielbiam czytać takie posty! Ciekawe odpowiedzi, bardzo fajnie się je czytało. Sama nie wiem jak to możliwe, że tak szybko pochłonęłam wszystkie!

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się relacja z koncertu Rafała Brzozowskiego. Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczna. :)

    ReplyDelete

Like me on Facebook

Tumblr

Subscribe