Inspiracje

Tuesday, February 03, 2015

Hej wszystkim! W piątek zaczęłam ferie z czego jestem bardzo szczęśliwa, bo szkole mieliśmy dużo sprawdzianów i kartkówek, aby zakończyć ten semestr. Wolne zaczęłam dosyć produktywnie. Wczoraj uprasowałam masę ubrań, posprzątałam w pokoju, zrobiłam porządek na laptopie i telefonie. Dzisiaj z kolei mam ogromnego lenia. Nic mi się nie chce. Przeleżałam prawie cały dzień w łóżku oglądając filmy na youtube, słuchając muzyki i czytając książkę. Przeglądałam również tumblr'a z nadzieją, ze znajdę jakieś fajne pomysły na udekorowanie pokoju i nie zawiodłam się. Poniżej chciałabym przedstawić wam kilka zdjęć, które bardzo mi się spodobały. Kto wie... może was też coś zainspiruje i odnowicie swój pokój? :)

Do napisania, Karolina x


You Might Also Like

0 komentarze

Like me on Facebook

Tumblr

Subscribe