DIY: Vision board

Monday, January 25, 2016

 Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was z nowym projektem DIY (kliknij tu, aby zobaczyć poprzedni). Od dawna marzyła mi się taka tablica, na której powieszę motywujące i inspirujące zdjęcia. Niestety, nigdy nie potrafiłam wyznaczyć sobie chwili na zrobienie jej, aż do minionego piątku haha. Jak się okazuje, jest to bardzo prosty i szybki sposób na coś nowego w naszym pokoju.

Tak wyglądała moja tablica przed przemianą. Nudna, nic specjalnego: plan lekcji, zawieszka-pamiątka z Camp Nou i "ozdoby", które w ogóle do siebie nie pasowały.  

Co jest potrzebne?
- różne magazyny (najlepiej z dużą ilością kolorowych zdjęć)
- pamiątki z wakacji, bilety na koncerty (opcjonalnie)
- nożyczki
- pinezki

Krok 1. Wycinamy zdjęcia, które się nam podobają lub nas inspirują.

Krok 2. Wycięte obrazki przypinamy do tablicy korkowej. Aby tablica była bardziej praktyczna, możemy do niej przypiąć plan lekcji lub karteczki z ważnymi informacjami.

I gotowe! Efekt końcowy bardzo mi się podoba i teraz jestem coraz bliżej osiągnięcia wymarzonego wystroju swojego pokoju. 


A Wy co o tym myślicie? Zrobilibyście taką tablicę czy jednak to nie Wasz styl? Śmiało piszcie w komentarzach ;)

Do napisania, Karolina x

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo fajnie to wygląda! Ja na swojej tablicy korkowej mam 'goals for...' na kartce a3, plan lekcji, zdjęcia, listy zakupów, paragony i identyfikator do szkoły :) Czekam na więcej DIY!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete

Like me on Facebook

Tumblr

Subscribe